Medewerker projectondersteuning

BeLife is een landelijk werkend interventie & gezondheidsmanagement adviesbedrijf dat werknemers en bedrijven gericht ondersteunt bij het vormgeven van hun duurzame inzetbaarheid.

BeLife is een organisatie die zijn passie en energie legt in het vooruithelpen van mensen. In ieder mens schuilt een krachtig potentieel. Onze missie is om dat potentieel tot volledige bloei te laten komen. Dat doen we door te focussen op energie, veerkracht en talent om zo het maximale uit mensen en teams te halen. Met elkaar elke dag een stapje vooruit.

Voor ons team zijn wij op zoek naar een:

 

Medewerker Projectondersteuning

(32-40 uur p/wk)

 

 

Als medewerker projectondersteuning werk je nauw samen met de projectleiders. Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig voeren van projectadministratie en het operationeel ondersteunen van projecten en de projectleider. Als projectondersteuner maak je afspraken met de projectleider welke werkzaamheden binnen het project moeten worden uitgevoerd. Hieronder vallen werkzaamheden als afstemmen met de klant, inrichten van systemen, plannen van medewerkers en materialen, bewaken van de voortgang,  administratief de afspraken vastleggen, facturatie en dagelijks operationele vragen beantwoorden en verzamelen van gegevens.

Daarnaast breng je zelfstandig offertes uit en bewaak je de voortgang.

 

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Je komt op kantoor en hebt in de planning om je eens goed in te lezen in een nieuw project waarover je samen met de projectleider in gesprek moet over de taakverdeling. Na je mail geopend te hebben lees je dat afspraken bij een klant ineens zijn gewijzigd en moeten de planning en systemen worden veranderd. Daarnaast blijkt dat er ook nog vragen en onduidelijkheden zijn bij een ander project in uitvoering. Kortom je hebt geen tijd om je in te lezen, maar in de middag heb je wel het overleg met de projectleider. Dit is een voorbeelddag die je kan overkomen; de volgende dag loopt je dag wel volgens planning en kan je veel meters maken op de diverse projecten die lopen en van start zullen gaan.

 

Wat wordt er gevraagd om deze functie goed in te vullen:

Voor deze startersfunctie beschik je over MBO+/HBO werk- en denkniveau.  Bij voorkeur heb je 2 jaar werkervaring opgedaan in een soortgelijke rol.  Je hebt affiniteit met bedrijfsvoering en kennis van administratieve en bedrijfskundige processen. Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Het overleggen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG), een geldig identiteitsbewijs en relevante diploma’s zijn een voorwaarde voor de aanstelling.

 

Waar zijn we naar op zoek:

Je bent een inspiratie voor anderen door jouw proactieve houding. Door jouw analytische en nauwkeurige instelling ben je in staat om naast het accuraat uitvoeren van je werkzaamheden ook bestaande processen te verbeteren en te optimaliseren. Daarnaast ben je planmatig, secuur, stressbestendig en commercieel vaardig.

 

Wat bieden wij jou:

  • Een goed salaris
  • Pensioenregeling
  • Genoeg vakantiedagen om ook eens van iets anders te genieten dan het werk
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden want iedereen heeft talent om te ontwikkelen
  • Geweldige werksfeer met de leukste collega’s
  • Maar ook, veel vrijheid en verantwoordelijkheid om je werk te doen

 

Is deze functie uitdagend voor jou en heb je vragen?

Dan kan je contact opnemen met Belinda Hoek, Accountmanager Verkoop Binnendienst. Je kunt haar bereiken via 06-24682942. Als je interesse hebt, ontvangen wij graag voor 13 maart a.s. je motivatiebrief en CV, deze kan je sturen naar vacature@belife.nl