Coronavirus – online dienstverlening van BeLife

De komst van het corona virus zorgt ervoor dat de wereld om ons heen verandert. Daarom hebben wij een aantal van onze diensten gedigitaliseerd. Zo kunnen we gezonde (thuis)werkplekken creëren, de vitaliteit van de medewerkers behouden of verbeteren en zorg cliënten op afstand behandelen.  Zo werken wij met elkaar aan een vitaal Nederland. 

 

Maak van thuiswerken een succes!

Niet alleen wij, maar bijna heel Nederland werkt momenteel vanuit huis, een ingreep noodzakelijk als reactie op het oprukkende corona virus. Om te voorkomen dat we door de 

maatregelen nóg meer gaan stilzitten, dus minder gaan bewegen en fysieke klachten snel om de hoek komen kijken gaat BeLife al die hard- en thuiswerkende Nederlanders helpen. Middels onze online coaching, online workshops en app helpen we bij het creëren van een gezonde (thuis) werkplek, helpen we werk en privé in balans te houden en verhogen we de mentale weerbaarheid van jouw medewerkers zodat zij nu en in de toekomst met energie en plezier kunnen werken.

 

 

Multidisciplinaire revalidatie zorg (MSR)

In deze periode waarin thuisblijven het devies is, bestaat het risico dat mensen met chronische pijnklachten rondom het bewegingsapparaat tussen wal en schip vallen. Speciaal voor hen biedt BeLife nu Zorg op Afstand, een behandeling die niet alleen gericht is op pijnverlichting, maar ook op leren omgaan met beperkingen. De beste doorverwijzing voor cliënten die door pijnklachten geneigd zijn om beweging te mijden. Lees hier meer over Zorg op Afstand. 

k


k

Maatregelen tegen verspreiding van het coronavirus

Op dit moment hebben we in Nederland te maken met een ernstige situatie vanwege het coronavirus. Om verspreiding te voorkomen zijn stevige maatregelen van kracht om persoonlijke contacten terug te dringen. BeLife gaat om die reden vanaf maandag 16 maart de dienstverlening zo veel mogelijk telefonisch voortzetten. Dit betekent dat;

  • revalidatiecliënten voor afspraken niet op onze revalidatiecentra komen;
  • de afspraken voor de eerstelijns- fysiotherapie, ergonomie, psychologie en diëtetiek niet op locatie plaatsvinden;
  • de In Company bedrijfs- en arbeidsfysiotherapie en vitaliteitscoaching niet op locatie van de klant voortgezet zal worden;
  • workshops/ health checks en vitaliteit programma’s voor een ander moment worden gepland;
  • bedrijfsbezoeken of -overleg telefonisch worden vormgegeven of voor een ander moment gepland.

Deze wijzigingen zijn van kracht totdat het RIVM en de overheid anders adviseren. Per klant wordt er gekeken of de afspraak telefonisch of in een andere vorm door kan gaan of voor een ander moment wordt gepland. Op deze manier willen wij onze service zo goed mogelijk voortzetten. Neem voor meer informatie contact met ons op via 088-330 1400 of mail info@belife.nl.

Actuele informatie vind je altijd bij het RIVM.