Kwaliteit

    BeLife staat voor persoonsgerichte zorg van hoge kwaliteit. Dit betekent dat onze zorg cliëntgericht is en dat we blijvend evalueren en bijsturen. Zo blijven we de kwaliteit van onze zorg verbeteren. 

    Dankzij onze cliëntenraad, tevredenheidsonderzoeken en resultaatmetingen kunnen we blijvend evalueren en bijsturen en werken wij continu aan onze kwaliteit. Daarnaast stemmen we de behandeling af met de cliënt waarbij persoonlijke doelen centraal staan. We zijn ervan overtuigd dat we alleen hoogwaardige zorg kunnen bieden als we ook goed voor onze eigen medewerkers zorgen, daarom hebben we ons personeelsbeleid opgenomen in ons kwaliteitsbeleid. 

    Lees hier meer over ons kwaliteit en veiligheidsbeleid.

    Cliënttevredenheidsonderzoek 

    Bij ons cliënttevredenheidsonderzoek vragen we hoe de cliënten onze zorg ervaren. Dit is waardevolle informatie om de kwaliteit van onze zorg te verbeteren. Iedere cliënt vult na afronding van de behandeling anoniem een cliënttevredenheidsonderzoek in. In 2021 gaven onze cliënten de zorg bij BeLife gemiddeld een 8,7.

    Certificaten en keurmerken

    BeLife is in het kader van informatiebeveiliging en privacy ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd en heeft een functionaris gegevensbescherming in dienst. Wij werken vanuit een ZKN en ISO 9001 gecertificeerd kwaliteitsmanagementsysteem en hebben een kwaliteitsmanager in dienst. Onze zorgprofessionals zijn opgenomen in beroepsregisters en zijn in het bezit van de relevante certificering.

    Maatschappelijk verantwoord ondernemen

    BeLife is een maatschappelijk betrokken organisatie, waarbij gezondheid en een milieubewuste bedrijfsvoering voorop staan. We zetten ons in om, zowel in de eigen bedrijfsvoering als in de keten van organisaties waarmee we samenwerken, de bewustwording en verantwoordelijkheid van gedrag voor algehele duurzaamheid te bevorderen. 

    Meer informatie?

    088 330 1400

    Op werkdagen zijn we bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur